Ik wil kleding voor een client


** Persoonlijke code bij de hand? Ga hier rechtstreeks naar het aanvraagformulier **



Wanneer u als hulpverlener tijdens het uitoefenen van uw beroep cliënten spreekt die zich in een moeilijke financiële situatie bevinden en dringend behoefte hebben aan kleding, schoeisel en/of speelgoed, dan komen wij graag met u in contact.
Wij bedienen mensen die woonachtig zijn in regio Rivierenland.

Om voor uw cliënten een bezoek bij onze kledingbank aan te vragen moet u eerst als "Doorverwijzer" bij ons worden geregistreerd.
Dit vergt even wat inspanning van uw kant; we vragen u het Formulier Aanmelding Doorverwijzer in te vullen en aan ons te retourneren.

Wij verzoeken u bij uw aanmelding een stempel of briefpapier te gebruiken van de organisatie waar u werkzaam voor bent- dit om fraude te voorkomen. Mocht u op een andere manier kunnen aantonen dat u voor een organisatie werkt, bijv. door een personeelspasje, dan is dit ook prima. U kunt een scan van het pasje met de aanmelding meesturen.
Na uw aanmelding ontvangt u van ons een persoonlijke code, waarmee u voor uw clienten een bezoek kunt aanvragen zodat zij kleding kunnen komen uitzoeken.

Uiteraard worden uw gegevens en die van uw cliënten afgeschermd. Daarom willen wij u vragen om het e-mailadres te gebruiken wat genoemd staat in het formulier om u aan te melden: planner.kledingbank.tiel@gmail.com.
Via dit mailadres kunt u tevens alle vragen of opmerkingen kwijt over de planning en doorverwijzing.



U kunt een bezoek aanvragen door hier het aanvraag formulier in te vullen: KLIK HIER OM EEN BEZOEK AAN TE VRAGEN
U wordt gevraagd naar de persoonlijke code en kunt vervolgens de gegevens van uw client invullen.
De gegevens worden automatisch naar de planner verzonden die een afspraak zal maken en de uitnodiging stuurt.